Aku Mereka Dia Dan Dunia..

Salam.
  1. Liverpool menang 2-0 haha!! Keterujaan melampau-lampau tatkala Torres shoot gol semalam. Memang excited lagi2 bila dua kelab besar berlawan huhu. Lepas ni Arsenal lawan Tottenham pulak.
  1. Macam biasa kalau dekat exam, masalah air memang agak meruncing. Selalu sangat aku terpaksa mandi lewat atau tak mandi langsung kalau tak dok air. Kenapa musim exam selalu tak dok air, aku pun tak tahu. Rasa boleh buat tesis nanti ni hehe. Mungkinkah air turut mengalami ketensyenan yang sama atau pelajar yang mandi secara berlebihan bagi menghilangkan tensyen.
  2. Rakyat Malaysia paling tua, I.Kalawanti yang berusia 112 tahun mengatakan makan sayur merupakan petua untuk hidup lama. Tetapi harga kubis yang merupakan sejenis sayuran juga telah meningkat kepada 75sen sekilo kerana petani-petani di Cameroon Highland mengamuk sakan dengan harga yang rendah.
  3. Aku telah menukar ads aku daripada adsvertlets kepada nuffnang kerana ramai blogger yang menggunakan adsverlets sebelum ini tidak mendapat bayaran setelah duit dikeluarkan. Selain itu, alasan aku lagi ialah aku susah untuk mengingati ejaan adsvertlets yang pelik itu. Welcome to Nuffnang, My World!!
  4. Kelab poligami yang pernah diuar-uarkan di Malaysia, kini telah ditubuhkan di Indonesia pula walau mendapat tentangan dari banyak pihak di sana. Walaupun begitu, aku rasakan ramai lelaki yang akan menyokong penubuhan kelab ini berbanding wanita. Betuk tak hehe...
  5. Aku rasa aku masih belum memahami sepenuhnya insan yang bernama wanita/gadis. Aku pelik tengok mereka boleh bersembang mengenai topik yang aku rasa tak menarik langsung (bagi aku la) . Pelik tetapi ajaib! Kadang-kadang sikap macam ni, kadang-kadang berubah pulak. Kadang-kadang suka yang camni, lepas tu tak suka balik. Tak faham dan dalam proses cuba memahami hihi. Tapi kadang-kadang aku tak faham diri sendiri pulak sebab apa aku suka wanita camni!!
notakaki : kesibukan minggu exam tiba tiba terasa. Aku exam lambat lagi, sabtu ni hihihi..

Salam.

Ulasan

Tanpa Nama berkata…
Tahniah krn Liverpool menang!

masalah air:
mgkn ramai yg mandi bila terasa bahang exam semakin dekat!! so, tangki pon tak sempat nak penuh
Admin berkata…
msalah air..
sesak lg mnyeksakan!!
=(
myQza berkata…
1. Tahniah penyokong liverpool!!

2. jadinya ko mandi ke tak?

3. aku suka makan sayur. tapi ajal maut ketentuan Allah

4. aku juga ada dengar egitu. jd aku mmg setia dgn nuffnang. x taulah kalau catheye menggugat

5. aku x suka poligami

6. sebbaik aku pendiam. jd x tau bergossip

7. Sabtu tu lambat?? ilang akal???
kawie2020 berkata…
Kalah sekali x bermakna kalah berturut2 cam liverpool... MU tetap menjadi juara season nih.. Glory glory Manchester United....

Jgn mare yer... hehehehehe...
Tanpa Nama berkata…
napa lg masih xfhm tu azuan..
3.ramai orang tak suke makan sayur?..tapi aku terkecuali ..aku xde masalh dengan sayur...

4. semoga berjaya bersama Nuff

6. x faham ke tak nak faham? ala...mude lagi tak faham pon tak pe ...ahax
sharamli berkata…
nasib baek ku bkn wanita...
ku BDK p0mpuan..ha3
imHepPie berkata…
ko x paham pasal wanita ke??nnti aku wt kelas khas utk ko..byran aku kira cincai harga membe la
zhrhtoodem berkata…
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
zhrhtoodem berkata…
boleh golek2 lagi.lama lagi exam.
sabtu tuh baru mandi.
jangan mandi sekarang.
hahaha.

rilek aaa.
tugas ko sayang perempuan.
nanti2 paham lah.
saba2
hahahhhahaa
cik husna berkata…
pasni kte leh la brtkr2 klik kt nuff...hehhe
xfhm pmpuan??ak sbg pmpuan pn msh xfhm pd diri sndri..huhu..
hasni berkata…
xreti nk add nufnang
hukhuk
terang blh??
bnykkan makan sayur
nt muka awet muda
kulit pon licin jek
org popuan memg sukr untuk difham
lelaki xnk faham smpai bila2
hehe\
peace
Tanpa Nama berkata…
1. dah ler tu aku sedih ni
2. budak U memang busuk2
3. camana nak makan sayur... kat sini pun jarnag nak jumpa. nak masak bini takdak
4. aku ler salah sorang mangsa advertlets tu
5. kat malaysia pun aku x tau ada... kat indonesia pulak ko dah tau... ko minat ke apa
6. mana ada org paham. paham bini cukup ler
Tanpa Nama berkata…
pmpn pn xfhm dan kdg2 bosan dgn ape yg dborak oleh lelaki ;p
Jard The Great berkata…
ooo.. hang tgh berchenta ke?? ehehe.. wanita mmg camtuh.. sila terima dgn tabah
d0tbl0gsp0td0tk0m berkata…
bosan apabila kita tidak paham @ tidak mahu memahami ....

perasaan ti uada pada semua orang ..x kira la perempuan @ lelaki...

kebanyakan perempuan juga akan kehairanan apabila lelaki sanggup kunci jam utk bangun tengah malam semata2 nak tengok perlawanan bolasepak EPL... tetapi tidak sanggup utk bangun bertahajud setiap malam....

mereka tidak memahami bolasepak.... mereka memahami solat tahajud sahaja.....

so mereka lebih berminat utk bertahajud dari menonton bola sepak...

contoh je la... huhuhuhu.. oleh itu kalau nak EPL... sblm start tu.. solat la tahajud dolu...huhuhuhu...
deathinromance berkata…
sume manusia pon complicated...^^