Aku! Dia! Mereka! dan Dunia!

sumber : google
Salam..



Dalam beberapa hari nie asyik terfikir untuk belajar tapi semangat nak belajar tue takde. Asyik online tido makan! online tido makan! tido online makan! Patut ke aku campak laptop nie dari tingkap bilik aku sekarang? huhu.

Wah filem terbaru mengenai Michael JAckson 'This Is It' nampaknya dah box office. Siap potong rekod Harry Potter dan Lord Of The Ring lagi huhu. Macam orang tua3 kata 'harimau mati meninggalkan belang, manusia mati meninggalkan nama'.

Owh! Hari esok iaitu sabtu aku dengan budak3 geologi lain bakal ke Port Dickson untuk meneruskan lagi kajian kami huhu. Tak sabar!!haha Kali nie dua hari je tapi ok lah dari aku terperuk dalam bilik nie. Bukan belajar pon.

Gempa di Indonesia masih berterusan tapi dalam kekuatan yang kecil, tidak seperti sebelum ini yang hampir mencecah 8 skala ritcher. Hampir runtuh sekali bangunan3 di Malaysia nie. Syukur Malaysia takde gempa3 nie, kalau tak mana aku nak lari hoho.

Bila tengok balik rezut untuk Champion League nie, cam sengal je. Camne Liverpool je boleh kalah nie. Chelsea, Arsenal MU menang je huhu. Memang patut pun Benitez marah!!

Rasa cam nak potong rambut la tapi sibuk sangat!! Hujung minggu mesti ada FieldWork je. Takkan nak pergi masa kelas kot. alasan nak ponteng lagi huhu.

Salam.



Reblog this post [with Zemanta]

Ulasan

Watierman berkata…
Salam Anakanda..nak buang lappy..campak mai sini...Bonda boleh simpankan.....nak potong rambut..meh sini Bonda potongkan....ada saja yang dirungutkan....banyakkan Istigfar...Allah sentiasa memudahkannya untuk kamu....
Tanpa Nama berkata…
totally rmdom post.byk btol cerita sumbt sekali
erm..internet memg bikin gila..
zhrhtoodem berkata…
hahahha.sila lah campak laptp mu di luar tingkap

aku sambut kt bawah
imHepPie berkata…
meh aku potong rambut..style alleycat mau??
myQza berkata…
potong rambut? botakk jek...
Ayu berkata…
banyaknya perancangan dlm seminggu.. buat satu2 dik.. buat mana yg penting dulu..
farah berkata…
dah Liverpool main mcam sengal,
sebab tu dpt result sengal.

ekkeke.

:D
sharamli berkata…
kaki p0nteng..mmg cmtu...ha3
AbcdeFtyyhahh; berkata…
SALAM..
bila da lame tgglkan belajar mmg payah nak start balik..

adoi ku cuti 3bulan ni..da nk start blaja balek, cemane laa..
NFA berkata…
buang lappy?

JANGAN!

;DD
Blog Eazy Izzuddin berkata…
whoa...
kasi lappy kat cini..
xD