Merepek Meraban Di Blogspot

Salam...
Tadi sebelum maghrib, baca semua entry baru2 yang korang buat. Lepas je maghrib, buka balik blog dah ada lebih kurang 10 entry terbaru. Ha3 gigih bebenor korang update blog. Agresif sungguh di situ. Kalau aku baca blog sape2 je, walau telas terlepas beberapa entry aku tetap baca yang terkini je. Macam baca berita la, nak tau yang terkini jah. ho3 Jadi ku nak minta maaf la secara terbuka kat korang semua sebab aku tak khatamkan korang punya penulisan kat blog tue.



Malam nie Malam Nisfu Syaaban. Jadi aku harap korang dengan aku2 sekali jangan terlalu obses berblog sampai lupa tanggungjawab sebagai seorang muslimin/muslimah. Sebab ada sesetengah orang yang lupa tanggungjawab utama masing2 sebab obses terhadap sesuatu perkara. Jangan nanti blog diharamkan macam baru2 nie Facebook diharamkan di Indonesia, bukan kat negara kita ni. Tapi ingat bukan malam nie sahaja kita mesti beribadat kepada Allah tetapi kita mesti beribadat setip hari.

Selain berblog, sekarang aku dah mula main bid2 barang dekat lelong. Best la pulak main bid2 ni. Aku terasa macam orang kaya la pulak.ha3 Tapi sampai sekarang aku asyik kalah je tapi takde la aku frust menonggeng sebab aku just nak main2 je. hu3 cuba2 la kot dapat barang murah sapa yang untung kalu tak aku jugak. ha3

Sekian. Salam..

nota kaki: Semperna bulan merdeka,nak beritahu yang negara kita pun dah ada sistem jual beli macam e-bay iaitu lelong. Jadi sokonglah barangan buatan Malaysia. ho3

Ulasan

Blog Eazy Izzuddin berkata…
td pas maghrib pi masjid
bc yassin....

tp...
laptop still on9 walau tuannya x de..
xD
myQza berkata…
aku kekompiusan.. aku pernah baca yg Nisfu sya'aban ini hanya ada resam? apa komen kamu?
[z@ck] berkata…
tak dpt nk tunaikan nifsu syaaban tu..
ABC..huhuh
Qib berkata…
cm nak niat pose sajo esok
Stop merepek meraban sebentar.. Heehee.. =)
SasHa Lee berkata…
ok insap2..
**beli la Barangan MAlaysia..hee;)
joegrimjow berkata…
tak daftar lagi
xtersempat
IamYonna berkata…
kenapa FB diharamkan di Indon? hahha FB sgt best ok :p

heee
Tanpa Nama berkata…
nisfu syaaban.
:)

posa tak?
hehehe
matnormyth89 berkata…
aku nk pose...tp pg td terlupa...termakan gula2 kwn bg...huhu
lumut berkata…
ayuh!same2 la beramal ye..=)
nadnye berkata…
salam kenal,
tak dapat tunaikan nifsu syaaban..
facebook nie pengasasnya memang Yahud1 kan.. tapi popular sangat ..
blogger nie saper pengasasnya ?
Jard The Great berkata…
kami buka posa dgn begitu meriah td.. ehehe.. =p =p

salam malam nifsu syaaban ye...
d0tbl0gsp0td0tk0m berkata…
tp jgn malam nisfu syabaan je beramal... buat la ianye sepanjang masa.....

huhuhu