Layout Baru!!

Salam...
Aku dah tukar layout baru!! yahoo!! Sebenarnya dah lama aku nak tukar sebab layout sebelum ini aku amik dari blogger.com je. Takde nak download-download nie. hu3. Yang ini kira first try la n. Aku sebenarnya ikut member aku yang baru je buat blog tapi layout gempak giler. ha3 jeles2!!

Aku sebenarnya bukan tak mahu tukar yang sebelum nie tapi bile baca orang lain yang tukar layout ada macam prob, aku terus down!! Down! and Down lagi!! ha3. Rupa-rupanya bukan susah sangat, tak sampai sejam pun dah siap. Aku pun puas hati tengok hasilnya walau aku punya gambar header dah takde.hu3

Camne?? Ok tak layout baru nie...ho3

Pengumuman: Bagi sesiapa yang agak2 dia punya blog tiada dalam bloglist aku, sila tinggalkan jejak anda di bahagian komen untuk tindakan lanjut!!

Bersempena dengan bulan ramadhan yang bakal tiba sehari je lagi, aku nak ucap selamat berpuasa dan selamat beramal dekat semua yang gile ber'blog' ho3.



nota kaki : sibuk sikit skang ini sebab midterm dah dekat. kena la study barang seciput dua,ha3.




Reblog this post [with Zemanta]

Ulasan

NFA berkata…
salam ramadhan~


;D
imHepPie berkata…
huii...bertemplate baru..hik3...

beli jeans sale kt sogo ke muahahha..

slamat berposa n brtrawikh...
sharamli berkata…
sua jean tu..........
sentosa77 berkata…
pehh.. smart layout baru. Selamat berpuasa dan selamat study..
Bro Framestone berkata…
study slow2... pastikan pe yg di studykan tue masuk dalam kepale n leh dikeluarkan semasa exam or test nnt
akhis berkata…
~jeans
~i like it. =)
minTanG_teLip2 berkata…
cAmAt berpOce wAhei En AzuAn . .aGan pOnteng2 pOce Auw!
helang timur berkata…
eh saya punye link ade ke x nih? n_n
aliff husna berkata…
azuan. ni aku aliff husna.. masukkan aku dlm ur list...tapi aku nyr blog layout tak cantek la.. mcm mana nak ek yek?