Kisah Kerja Di Kerja Lapangan!!

Salam...
Ramai yang bertanya aku buat apa kat Johor?? Buat apa lagi aku pergi kerja lapangan la kat sana. ha3 kalau sebelum nie dekat2 UKM je tapi kali nie budak2 geologi bergerak ke Johor pulak. Kalau nak tahu aku ke sana selama 3 hari 2 malam. Kata buat kerja tapi realitinya amat menyedihkan..hu3 sadis2. Tengok kerja apa kami buat masa kerja lapangan. ha3

Malam Pertama

Sampai kat sana agak lewat jadi pergi makan pun dalam pukul 9. Masa nie tak tahu lagi mana tempat yang best untuk makan. So, tibai je la mana2 kedai!!


Habis je makan. Terus pergi ke Kluang Mall untuk beli tiket wayang cerita G.I JOE nie. Gempak siot!! citer nie memang best CGI nye. tapi jalan cerita memang hampeh dan menyimpang jauh dari realiti. Apa yang penting aksi memang gempak habis!! ha3. Wayang nie tamat jam 1.30 pagi yea tuan2 dan puan2. ha3.

Malam Kedua

Malam nie pergi makan dekat Nasi Lemak World lepas dirokemen oleh member2 yang lain. Memang sedap nasi lemak kat situ. Terbaik lah aku kata. Ingat nak pergi karok lepas makan tapi pusing2 punyer pusing Kluang Parade tue, tak jumpe2. ha3. Jadi apa lagi bergeraklah kami dari kedai ke kedai. Last2 beli aiskrim kat GIANT, makan sambil tengok TV kat bilik. ho3

Hari Terakhir

Nie lepas habis semua kerja, Prof bawa pergi ke Bandar Air Hitam.hu3 apa lagi shopping time untuk semua orang. Kat sini takde nye pasaraya yang besar tapi cukup meriah dengan hasil kraftangan dan buah buahan. Aku ada jugak beli barang kat sini tapi kena rahsiakan yea. malu2. hu3

Sekian je la report aku untuk kerja lapangan baru2 ini. Tapi aku rasa kerja lain lagi banyak dari kerja yang sepatutnya di buat. Bayangkan kerja dakat lapangan tue dalam 5 jam je sehari, yang lebih 19 jam lagi tue berjalan je kerja kaki aku ni. ha3
Salam..

nota kaki: Takde gambar sebab aku bawak kamera yang telah kehabisan bateri dengan chargernye tertingggal..apakah??

Ulasan

chentaMAYA berkata…
aq rase ko ble teddy?
ahah!~
Milimilo berkata…
kerja 5 jam je oke la..xde la letih sgt..
[z@ck] berkata…
haha...
bgus gila kerja lapangan ko..
lpas ni bt report..
tulis bnd mngarut yg byk..
hihihi
myQza berkata…
bekerja ke jalan2 makan angin..
eh!! jangan lupe ole2 aku yg ko beli kat ayer hitam tu....
la la la la
joegrimjow berkata…
bape start bagi cite gi joe?
nur.sa berkata…
kata aa mengulor..haha
SasHa Lee berkata…
wah beshnyer kamu..jeles nyer dapek makan nasi lemak sedap2..hehehe..
Bro Framestone berkata…
ish die nie...
kire ok la tue..asalkan bukan bawak kamera tp bateri masih di charging di rumah

out of topic--> he..23x jom mamam ikan bakar 3 rase.. erm gaji xmasuk lg
imHepPie berkata…
keje lapangan tuh keje kt lapangan tebang ke??hik3...