Kegilaan Youtube!!

Salam.. Korang pernah masuk youtube? ( buat2 tanye ) Padahal aku confirm yang sebahagian dari korang memang hari2 kerja duk ngadap youtube cari video yang best2. Jangan risau kerana itu perkara normal bagi penggemar internet, aku pon sama suka sangat pergi cari video kat sana. Tapi yang paling aku suka kalu ada orang upload video diorang berlagak macam lagu tue dia yang punye. Padahal miming je. Tapi memang best!! lawak tahap 18. ha3 Tak percaya tengok je video kat bwah nie. Ntah mamat mana tetiba jadi famous kat blog aku. Jeles aku di situ. ho3


Taknak tulis panjang2...nak kemas petang nie nak pergi Johor..salam.

Ulasan

Tanpa Nama berkata…
hahaha.sy pun suka tgok youtube.tgok org miming..klakar...lol
imHepPie berkata…
haha sengal je mamat nih..
bajet tol hik3...

watpe gi johor..
ade mkn2 ke hik3...
farah, s. berkata…
poyo!!! hahaha
myQza berkata…
ekekekekkeke... sabo je lah.. x pernah tgk lagik..
SasHa Lee berkata…
hahah..ape daa mamat tue..
baby_busyuk berkata…
klakar nyer dier..tapi ok laa
tersentuh jg..heheh