Hidup Gagal Hidup Berjaya!!

Salam...

Jangan Mudah Putus Asa!! Mesti ada cara untuk merubah kehidupan ke arah lebih baik!!
Berapa kali entah aku tengok video nie....



Percaya pada diri!! Ingat terdapat keistimewaan dalam diri setiap manusia yang Allah Ciptakan. Jangan beri alasan tapi cari jalan penyelesaian!!






Kadang2 aku lupa, selalu tertanya-tanya kenapa banyak sangat halangan dalam hidup!! Sebab itu aku perlukan motivasi dari hari ke hari untuk terus memantapkan diri.

Aku kadang2 berjaya, kadang2 gagal. Tetapi aku tak malu mengaku yang aku gagal sebab hanya aku seorang yang dapat merasai nikmat di sebalik kegagalan aku. Umpama korang terbersin di khalayak ramai, mungkin anda malu tapi nikmat terbersin itu hanya korang je dapat rasai.

Salam..

nota kaki : Ceh!! camne Liverpool leh kalah nie...

Reblog this post [with Zemanta]

Ulasan

[z@ck] berkata…
hidup Man U!
aku tgok vdeo yg atas tu menangis douh..cekal btol hati dia..
hukhukhuk
nur.sa berkata…
wah!kagum ngan dorang. dan makin buat sy semangat.takde lagi alasan utk gagal. yeahhh!!
sharamli berkata…
ala...xminat la plk
myQza berkata…
ekekeekkeek... jangan putus asa..
aku pun x minat gak.. ekekeek
chentaMAYA berkata…
bkn idop name nye kalo xde rintangan!
jgn mudah putos ase!
Mrs Nurul berkata…
sedih gak tgk utube tu
imHepPie berkata…
huu nak nangeh tgk vdeo yg atas tuh...

uii nama tulisan header da tuko???