Entry Ku Delete!!

Salam...

Aku dah delete entry aku pasal perempuan tue, walau Cik Tedi hanya suruh delete gambar je, tapi aku delete je la entry tue lagi senang. Tak suka aku buka blog tengok gambar minah tue. Buat sakit hati je!! Blog adalah tempat untuk aku ber'riang' gembira bukan tempat aku melepaskan kemarahan aku kepada sesiapa. ho3.

Jadi ini dikira entry ganti kepada pembaca2 blogku sekalian. hu3.

Selepas je aku solat jumaat tadi, aku terus melangkah kaki menuju ke Dewan Gemilang di mana tapak pesta konvo diadakan. Sebenarnya aku baru je dapat tahu yang pesta konvo dah dibuat pun kat UKM nie. Apa punya pelajar UKM daa aku ini.

Malang nasib aku sebab hujan turun renyai2 tadi, kadang2 lebat gak. Tapi aku dapat la saksikan sesuatu yang baru kat sini. Yang belum pernah aku lihat kat mana2 Booth sebelum nie. Jom Layan gambar yea...

Ini first time aku tengok!! Coldsplay kot nama yea. Tiru macam gaya anime favorite korang!! Diorang kat atas nie siap nyanyi dan menari lagi. Comel giler!! Tahniah la diucapkan dekat Kelab Anime Keris Mas nie yea. Korang memang gempak la tadi!!


Nie pun first time gak aku jumpe kat pesta macam nie. Booth buat perhiasan dari kaca, Siap de demo lagi tue!! Memang aku agak teruja masa lihat yang ini..hu3 Memang lawa hasil diorang dan yang penting Murah!! RM 4 je satu set!! Tapi aku tak beli la sebab takde guna untuk aku skang nie. Bukan aku duk rumah pun..ho3

Tue je la aku nak story kat korang. Buat sapa2 yang nak pergi Pesta Konvo ini, pesta nie akan tamat pada 18hb nie. Jadi harap korang pergi la cepat!! Banyak menda best kat sana!! hu3..

salam..


Reblog this post [with Zemanta]

Ulasan

mknace unlimited berkata…
cosplay bukan coldsplay
sekadar membetulkan
Mrs Nurul berkata…
alaaa firstly, aku termiss plak entry yang didelete tuh ces..hampes nye aku..

anyway cam meriah jer yang dlm pic tu hehehe
esofagus berkata…
awek import dari jepon ke tu??miahaha
Ansari Azrul berkata…
bgus le dah buang entry 2.. x sanggup tengok.. kesian... tadi tengok kucing n rse nak peluk..

wa.. ada cosplay ke.. cambes je..
myQza berkata…
TQ hencek azuan kerana memahami...
kenapa pakah gambar ko tonggang terbalik?
Unknown berkata…
tak gi lagi!
huhuhu~
imHepPie berkata…
adeiii..boley ke kalo org luar nak menyebokkan diri d ctu...??
sharamli berkata…
la...xsempat nak baca entry tu......
pasal ap erk?
Tanpa Nama berkata…
wa..sukanya dia..
mesti best pesta konvo tu kan..
Jard The Great berkata…
waaa.. ko dah delete dan aku tak sempat baca! ehehe.. rindu lak nk gi pesta konvo.. ku pernah hadir 5 kali pesta konvo mase blaja dulu.. termasuk pesta konvo aku.. ehehe