Broadband Mana Yang Bagus!!

Salam...
Semalam seharian aku keluar jalan2 ke PC Fair dan Sogo. PC Fair kat KLCC tue tak yah nak cite memang dipenuhi orang ramai yang gilakan gajet2 terkini. Aku cuci mata je la sebab duit aku dah banyak melayang dekat Low Yatt. Hu3. Sadis2. Tengok i-phone 3G tue memang mantap beb. Memang dah terliur aku nak beli tapi aku kena save sekarang nie. ho3 Kos aku memerlukan banyak duit.

Aku bergerak ke destinasi seterusnya...


Tengok betapa ramainya manusia yang menggila sebab sale yang menggila di sogo itu. Walau semalam baru je ada rusuhan dekat2 situ tapi sogo tetap maintain!! Aku yang niat asal nak beli baju barang sepasang dua terus terbantut gara2 line bayar yang amat panjang. Ho3 Kepada semua pembaca dimaklumkan gambar ini memang totally blur sebab hamba cuma guna kamera handset je yea.

Dah cerita pasal semalam, nak tanya semua pembaca kat sini pasal broadband dekat Malaysia nie. Mana satu yang terbaik untuk aku gunakan. Semalam masa kat Pc Fair aku nak tanya tapi terus tak jadi bila tengok promoter berbaris panjang dekat booth masing2 macam gaya nak pergi perang. apakah??

Aku selak2 la dekat google, kebanyakkan kata tengok coverages kawasan masing2. Paling banyak orang pakai ialah Celcom Broadband pasal banyak coverages. Ada yang cakap Wimax bagus jugak tapi ada yang memang betul2 kutuk la wimax nie. Aku pun pening lalat la sikit tak tahu nak pilih mana. Sapa2 yang pakai broadband tue, leh tak beritahu sebab apa korang beli broadband tue??apasal tak beli yang lain??ho3

nota kaki: Aku jumpa satu link tuk tengok coverages tapi untuk celcom je la. hu3. tekan sini.

nota tangan: Sempena bulan merdeka nie. Aku nak beritahu yg dekat Denmark pon leh pakai celcom broadband. Bangga sekejap di situ. ho3

Salam..

Ulasan

akhis berkata…
~celcom agk best...
imHepPie berkata…
stuju..
celcom gak yg besh..

lgipon kene sokong bumiputra ar kan..hik3
izzahfarhana berkata…
dulu time awl2 bli oke la lju gk clcom bband.dh lame lembap gile.mcm xpatut lk.kalu kurangkan bayarn gk xpe la.maybe sbb pakai kat area student rmai pkai 3g kot.hee
myQza berkata…
ye ke? ak guna stimiq jek.. :D
SasHa Lee berkata…
kite tak pasti yg mna besh..tapi betoi laa ckp awk tue..kene tgk line kat tmpt awk sendiri.. kalo celcom bnyak line baik awk guna Celcom..

**sb sy gune streemyx..ngee;P
nur.sa berkata…
pakai celcom.tp maxis dan celcom sama lembap gak..huhu
[z@ck] berkata…
wah..rugi x fly denmark..
klu x ley on9 guna celcom broadband..
hahaha
Unknown berkata…
celcom kot.
maxis mmg tolak tepi.
wimax xtau lg, tp yg tau wimax x bpe luas lg coverage die.
kt area klang valley je kot.

tp wifi jgk bes.hahaha lg laju :P
v berkata…
Sogo balas dendam tuuu ... ari tu kan terpaksa tutup kedai jap!

Precious
m.a.s.t.u.r.a berkata…
celcom broadband pun ok encik..btw,sapekah azuan ini??xde gmbr pn kt profile...tadika tengku anis dlu ke apa??heheheh...
Belog Cik Peanut berkata…
peanut guna celcom
nak cakap ok..cam tak ok lak...
nak cakap tak ok, oklah plak..
hehehhe

tapi, peanut ase celcom best giler lah time mood dia ok..tapi kalu mood ye tak de, jangan marah2 lak..tutup je laptop, bukak pagi sok lak..jangan lak hantuk moderm broadband tu kat dinding
heheheh
apesaje berkata…
celcom slow sangat... dah cancel.. skrg ni guna wimax mmg best
Tanpa Nama berkata…
Maxis broad buat aku boring gileer....tu la padan muka aku nak yg murah sangat tu le pasal...dah la aku da malas nk gune internet lagi dahhhhh......