Setiausaha Lelaki ! Apadahal!!

John Lehman, former Secretary of the Navy.Contoh laki2 yang jadi s/u..John Lehman..Kenai??
Salam...

Semalam aku ada kelas dari jam 9 pagi ke 5 petang. Sedih tak?? sadis2!! tapi masa berlalu ngan cepat dan itu satu saje perkara yang bagus. Tengok2 jam dah pukul 5, terus ke bazar dan bukak puasa di Masjid UKM. hu3 Jimat duit aku...

Hari ini still ada kelas, maklum kerja semalam masih belum siap!!

Banyak kerja yang nak kena buat dua tiga hari ini. Tapi aku rasa seronok mungkin sebab aku tak rasa kelaparan sangat. Tup2!! dah buka. hahaaa.

Owh! aku dapat jawatan setiausaha untuk makan malam dinner next sem. Ok tak laki jadi setiausaha?? Macam pelik aje aku dengar!! Tapi yang best aku kena banyak belajar buat kertas kerja yang aku rasa amat penting untuk dapatkan satu2 sponsor. Harap2 dapat berjalan dengan lancar. Aku terima je jawatan nie ingat senang awal2 tapi last2 banyak lak kerja. hu3. Lagipun ini satu je jawatan yang aku belum pegang dalam mana2 organisasi yang aku sertai. Asyik2 muka aku kat publisiti je!! ha3.

Salam dan selamat beramal.

nota: Baru ku tahu kenapa ppuan lebey sesuai jadi setiausaha??


Reblog this post [with Zemanta]

Ulasan

mknace unlimited berkata…
;) :) :)
good luck en. secretary
Unknown berkata…
ohh
ko eh jd s/u?
yana jd s/u ape ek?
die ckp die kne jd s/u gk?
ke tuka?hoho~
joegrimjow berkata…
slamat berbuka ooohhh
sharamli berkata…
xsesuai sgt..sbb su kena rajin...laki rjin x?
myQza berkata…
ok apa.. kalau ko rajin boleh jadi setiausaha...
abah aku pun setiausaha persatu bekas tentera dia. banyak kerja lah kena buat :)

tahniah. selamat bekerja
akhis berkata…
~s/u la paling byk keje
Puan Ninie berkata…
hhehhehe
me keja su tau...:)

best sgt...before nak jumpe big boss mesti kena pass through u duulu...:)

org kanan bos tau su nie...;p
Bro Framestone berkata…
bro dulu mase MPP amik gak lelaki jadi s/u even ade bantahan...

s/u bukan kerje dok catit or wat2 surat je tau..die teu lagi kuat dari org atasan...xde die..xberjalan semuanya

out of topic--> he..23x betul tue huhuh...tp kekdg kne ingat gak..org keliling punnk memancing jugak
imHepPie berkata…
john lehman aku x knai...

leman anak pokcik dolah aku kenai la..

kamoo kenai dak??huuu
NFA berkata…
alah..
okayh wat laki jd s/u.
suruh keje kuat ckit.
ok?


;)
Tanpa Nama berkata…
ok bah lelaki jd setiausaha.
bah selamat berbuka untuk hari ini :)
Sis Lin berkata…
betul tu...s/u la keje nye byk kan?..huhuhuhu