Yahoo Messenger 10

Salam...
Hari ini aku dengan budak2 geologi pergi ke Sungai Tangkas untuk ambil data bagi buat peta sungai tersebut. Memang penat tahap gaban. Haha tapi still nak post jugak entry ni. Semangat untuk post entry tetiba membara dalam sanubariku. hu3.

sempat ambil gambar air terjun lepas habis je amik data..ha3

Macam2 berlaku dekat sana, maklumlah kami kena berjalan dalam air dengan batu yang amat licin dan air yang amat laju. Maka, aktiviti menjatuhkan diri ke dalam air tanpa sengaja memang banyak berlaku. Nasib baik aku dah pakar bab2 nak elakkan diri dari jatuh so, selamatlah aku.
Bukan tu saja, ada sesetengah dari kami amik kesempatan untuk mandi manda sebab dah lama tak dapat ke sungai. Aku tak mandi...memang teringin tapi apakan daya aku tak bawa baju lebih untuk mandi. hu3 sadis2.

Cukup pasal aku pergi belajar sambil enjoy dekat sungai Tangkas, sekarang aku nak beritahu pasal tajuk entry aku iaitu Yahoo Messenger 10 atau YM versi terkini. Versi ini telah diubahsuai atau di'upgrade'kan dari versi2 sebelum ini. Jadi versi ini kiranya lebih mantap!! Versi ini pun terbahagi kepada dua iaitu satu untuk pengguna Vista dan satu lagi untuk semua. Kalau korang nak download boleh klik sini.

Salam.

Ulasan

joegrimjow berkata…
okess
akan ditry

masalah bile gune 3 laptop untuk online
imHepPie berkata…
huishhh...nak gak gi mandi air terjun..best woo..
tpi xde ar rasa jeles coz dis entry punya owner pon x dapet mandi gak hik3...
Iamnobody berkata…
salam...
huhu
aku rasa kan tadi kita pi sg. tekala
bukan sg. tangkas
hehe
demam kot ko ni
main sg. lama sangat
smpai lupa nm sg.

p/s: sajer nak bi tau cz aku terkojut tetiba ko cerita pasal sg. tangkas
Azuan berkata…
yela...hu3
aku silap tue...
sg tekala ye kepada semua pembaca budiman...
myQza berkata…
kamu menaip macamlah aku tau sg tangkas ni kat mane..? di mana ya?
Azuan berkata…
hu3..bukan sg. tangkas
sungai tekala cik Ted yea...
sg. tekala nie terletak dekat daerah hulu langat selangor..
kiranya agak dekat dengan UKM nie..ha3
Bro Framestone berkata…
he..23x awat xterjun je.. baju just bukak je.. klu basah jemur huhuhu

out of topic--> he..23x pe kate mu berlajar berpanas2 nie... xslah pun even ko kan lelaki... kekdg syok gak berpanas behujan if masyuk he...23x

even bro dah koje pun bro tetap gak turun kebun huhuhu
[z@ck] berkata…
air terjun 2 nmpk cm best..
=)