Download Lost Season 1-Season 5

Salam...
Semalam seharian aku tak boleh online sebab tak boleh connect dengan wireless. Tak tau kenapa? maybe ada masalah dengan laptop aku tak pun dengan Jaring UKM nie. Aku jadi lost tiba2 sebab tak tau nak buat apa sebab main internet memang kerja aku bila takde kelas.Haha.

Akhirnya aku buat keputusan untuk layan je citer LOST. Aku tak pernah tengok lagi cerita nie, so terpaksa layan dari first season. Apa nak dikata citer memang kena benar dengan jiwa geologi aku.haha Memang best!! aku punya semangat tengok sampai tak sedar dah sampai episod 5 maknanya dah 5 jam aku duk menghadap laptop tanpa pekerjaan lain.hu3 Ini lebih teruk dari kes blogging nie.haha

nie la dia antara pelakon dalam cerita Lost tersebut..ho3

Sinopsis sikit: Cerita lost ini bermula dengan eksiden sebuah kapal terbang yang ingin bertolak dari Australia. Kapal itu terhempas dengan bergayanya dekat sebuah Pulau misteri yang belum diketahui namanya. Jadi beberapa orang yang terselamat dari insiden tersebut cuba untuk 'survive' dekat pulau yang penuh misteri tersebut. Apa yang penting ialah bagaimana diorang yang tak kenal antara satu sama lain dengan latar belakang yang berbeza cuba untuk bekerjasama untuk keluar dari pulau tu. Apa yang penting!!

Kalau korang berminat dan teringin nak tengok cerita ini dari first season sampai season terbaru iaitu season 5, download citer lost tu kat sini.
Salam..


Ulasan

myQza berkata…
ade org dok pakai wireless ko secara curi2 kot.. ekekekkeke.. sbb tu bz.. hik hik hik
Tanpa Nama berkata…
sabar bah..
skg ni tenet memg slow..mgkin ada masalah line bwh laut kot
mknace unlimited berkata…
huhuhu
aku nengok part 1 jer
past tu dah malas nak nengok
berbelit
maybe pasal aku suka cerita simple jer kot
tapi warna poster lost tu mengancam siot..
SasHa Lee berkata…
Kot2 wirelss UKM pun dah di jangkiti H1N1 kot..eheheh..gulau2..

**Citer tue meng besh..
v berkata…
citer ni buat haku lost jer ler ...
Precious