Belajar Bahasa Jepun

Salam..
Semua orang pasti pernah tengok cerita dari Jepun kan? Aku pun pernah gak tengok. Cerita paling baru aku tengok ialah Atashinchi no Danshi (klik kat tajuk kalu nak download). hu3 lawak merapu2 cerita nie. aku gelak guling2 tengok cerita nie (jangan percaya yea) ha3.

Post nie bukan nak ajak korang sembang pasal drama/filem jepun tapi nak ajar korang sikit. Bukan ajar la sebab aku copy and paste dari tempat lain je. Memang sengal tahap 18 la benda nie. Benda nie telah mengterjemahkan bahasa Malaysia ke bahasa jepun. Dah2 korang baca je kat bawah nie. ho3

01. Yang pemarah – KEIJI CACIMAKI
02. Yang suka berjimat – SAYORI SUKAMURA
03. Yang bisu – KIETA TADASORA
04. Yang suka makan nasi – NANACHi KASIBANYA
05. Yang suka layan blues – APO NADIKATO
06. Yang suka belajar – ASHIKO ULANGKAJI
07. Yang kerap bikin kacau – WAKASI HURUHARA
08. Yang sangat kedekut – MATIMATI TAMOKASI
09. Yang suka sangat tidur – ICHIBAN TIDOMATI
10. Yang suka mengintai – HINTAI AKOSUKA
11. Yang tua – TARAGIGI PADANMUKA
12. Yang kena tinggal bini – SUSAHATI BINILARI
13. Yang suka merempit – SAJA CARIMATI
14. Yang Lembab – AYUMI CIPUTBABI
15. Yang suka BERSUMPAH – SAIIFOOL BAUKARI
perkataan ataupun nama yang terdapat di atas tiada kena mengena dengan yang hidup atau yang mati. Kalau ada pun hanya kebetulan sahaja.
Suka aku ingatkan kat sini yang aku hanya copy and paste je benda nie. Aku tak reka ok. Tapi kalau korang betul2 minat nak belajar bahasa jepun. Tekan je la kat sini. HU3

Ok. Chioosu..Salam

Ulasan

myQza berkata…
ekekekeeeke.. macam pernah belajar je bahasa ni baru2 ini..
Mr Aan berkata…
toimida - apakah mksdnye
[z@ck] berkata…
hoh..kusangkakan betul..
tp bila renung lama2..
ternyata tertipu..
huhuuh
imHepPie berkata…
uikk..apekah yg no 15 itu..wahaha..cam kenal jerk