Rancangan Cuti-cuti terengganu...

Salam...
Jom layan gambar2 pemandangan yang aku 'grab' dari encik google...
huk3...

1) Pulau Perhentian

2) Pulau Kapas
3) Pasar PAyang

4) Tasik Kenyir
5) Sekayu
Harapan aku waktu cuti 2 bulan ini..
aku dapat menjejakkan kakiku ke salah satu
tempat kat atas ini..hik3
kalau lebih dari satu lagi bagus...ha3

Pulau perhentian dengan Pulau kapas...
memang aku sudah lama teringin nak pergi ke pulau...
tapi masih belum berpeluang...huk3
Harap2 cuti ini aku sempat pergi ke sana...

Pasar Payang...
kat sini banyak makanan..
tue yang aku suka..
lagi2 keropok lekor..sedap!!
buah pon banyak kat sini...
aku dah selalu pergi..
tapi tetap nak pergi lagi...

Tasik Kenyir dan Sekayu...
dua2 dekat je dengan rumah aku...
kalau naik motor....
dalam 30 minit pon boleh sampai...
Sekayu selalu pergi dengan family...best!best!
Tasik kenyir belum puas lagi aku explore...
aku nak pergi gua kat situ...
tengok la cuti ni...
ajak member aku pergi...

Hmmm...exam aku tak habis2 lagi
tingggal lagi dua paper...
takpe2 rangcang dulu..
OK...
adios...
Salam...

Ulasan

joegrimjow berkata…
lagi best klu tangkap sendiri
Tanpa Nama berkata…
sy nk kesana!!!
wa...besh2...cuti2 m'sia gitu... :)
Milimilo berkata…
5-5 tempat dlm gamba tu aku xpnah pegi.. :(
Azuan berkata…
niat di hati...
memang nak tangkap sendiri...
apakan daya..
aku berada jauh di perantaun...hik3
Azuan berkata…
jom pakat gi rama2..
time skolah dulu konon plan nak ke pulau kapas,
tapi tak dapt, pengetua tak bagi
huuu sdey btoi..
sampai skang tak sampai lagi
'AQILAH berkata…
cexam2..
jangan nak ingat coti2 aje.
wewewew~~
Azuan berkata…
hik3 kesian ko azie...

exam aku tinggal satu paper je ag..yahoo!!
Blog Eazy Izzuddin berkata…
tahniah!...
ada awards menanti anda di blog eazy izzuddin...
thanks be my follower..
sila ambel ea
=D
xD