StuDY WeekLy....

Salam....
ak skang dalam proses terakhir pembuatan majlah kolejku...yahoo!!
pas nie tiada lagi owang akan menggangu malam2 terakhirku di UKM nie....
kalu tidak tiap2 malam hp nokiaku itu akan berbunyi menandakan ade msg ...

'turun skang ade kerja nak wat'...

msgnye amatlah ringkas tapi padat...
itulah keje ak akhir2 nie...buat majalah...huk3
jadi study week ku telah diisi dengan jayanya tanpa sebarang study...


Petang nie..jam 3 ptg bermulalah exam pertamku...
tapi aku tetap istiqamah untuk membuet post yg baru nei....kih3
walau tanpa menyentuh sebarang buku...
tapi hati ak kuat mengatakan yg ak buleh wat tok exm ptg nie...
ak buntu!!!datang dari mane keyakinanku yg menggunung itue...hak3

Walaupon buzi kononya ngan majalah dan exm....
tapi ak tetap gigh mendownload filem, games, drama dan yg sewaktu dengannya...
nak buat camne...nie je la pluang ak...
6t cutie dah tak dapet tenet free ag dah...
sape sokong ak??angkat ketiak kowang...

*************
Baru2 nie aku download satu software baru dinamkan utorrent...Software nie membolehkan kowang semua download file torrent ngan mudah dan senangnya...lepas kowang dah install utorrent dalam kowang nya laptop or pc...kowang cuma tnggal cari file torrent yg berlambak kat tenet...X caye??gie google dan search je file torrent...Kalu kowang nak sangat download lepas dengar penerangan dari ak nie kowang leh gie sini...Tima kasih manyak2 kat kak hurulaini sebab ak download utorrent lepas bace blog die...kat blog die gak ad ajar cara2 nak download file torrent tue...jadi jangan segan2 nak melawat blog beliau....huk3
kelemahan utorrent nie cuma satu je iaitu amik mase yg sngat3 lame tok download....tapi hasilnya best...ak dah cuba seyes tak rugi...

ok ...nak study...
adios...
salam...

Ulasan

'AQILAH berkata…
ye betol.
hasil die memang cantik giler.
tapi untuk aku.
yang gune brdband ade limit ar nak dwnld sebulan.
so, utorrent bukan terbaik untuk aku.
study week = sleep week
(sila jangan ikut perangai ini, eheh) :p
Milimilo berkata…
kalo kne download yg kne tgu lmbp mcm siput ni yg aku mls ni..
Hazerin berkata…
salam singgah.

tima kasih sbb tinggalkan jejak kat blog aku. aku dh link ko pnya blog kt blog aku.

selamat study. aku sgt malas study. hohoho
helang timur berkata…
huhu.,,,
sori tak dapek membantu pun..
coz mmg takdek org yg sudi sumbangkan karya dorang kat majalah kpz...hoho..
dgn alasan..bz,,huhu..bz la sgt..
apepun..smg bjaye lah buat mjalah tu..
pastikan majalah terhangat di pasaran..

p/s: majalah nih tmasuk skali ngan bayaran kolej kan..?
kan..?
;p