Dah LAme...

Salam...
Sudah seminggu aku tidak mengepost ape3 entry...
apakah yang sebenarnya sudah berlaku...

1) Wireless agak hampeh kerana tidak berfungsi selama beberapa hari
2) Perasaan ingin memboikot laman web blogspot
3) Peperiksaan akhir yang melanda UKM sejak minggu lepas
4) Teringat keluarga di kampung halaman
5) Melayan karenah anime One Piece dari episod 1
6) Bermain permainan PES selama 1 malam tanpa henti
7) Mencari idea yang tak kunjung tiba di medula oblongata aku ini
8) Perasaan bercelaru antara nak post entry atau tidak
9) Berusaha untuk menghilangkan ketagihan terhadap penyakit blogging
10) Demam yang menimpa aku sejak akhir3 ini

Itulah antara sebab musabab aku berhenti menulis entry buat seminggu. walaupun aku tahu blog ini begitu mengharapkan aku menulis entry baru setiap hari tapi tak mungkin dapat aku tunaikan. Aku masih banyak tanggungjawab lain yang aku harus sempunakan. Aku masih punya Agama, Keluarga dan Sahabat yang harus pentingkan dahulu berbanding blog aku ini. Tapi untuk terus mengabaikan blog ini, adalah tidak mungkin sama sekali bagiku kerana kehendak hatiku begitu meronta3 untuk menulis sesuatu di blogku ini...

Apa dah aku mengarut kat atas nie...ok aku tak ada ape3 nak promote kali ini kerana sudah lama aku tidak berinternet..ho3
salam...

Ulasan

abangfaizul berkata…
same situations la ngan kitorang kat UM... panas gile dengan musim final exam ni... nak update pun macam aduiii... wifi sucks abes...
Azuan berkata…
huk3...
sekarang nie mmg musim exam tok pelajar u...
abangfaizul berkata…
tu yang sakit tu... hadoiii...
Qib berkata…
heh,.demam lagi kee??


he,.demam blogging.,