Aku TAk Takut HAntu Daa...


gambar kat atas nie...aku tangkap masa pergi ke gua tempurung baru3 ni..seram ooo kat dalam gua tue..macam2 lagi gambar lain yang pelik tapi aku rajin untuk meng'upload' dua ni je..
gambar first tue gambar berbentuk seekor kambing biri2..kena tengok betul2..
gambar ke-2 tu pulak menyerupai wajah seorang manusia...yang ni nampak sangat3..
tapi ni bukan sebab apa2 kuasa ajaib, semangat roh bagai tapi ni merupakan kuasa Tuhan yang menyebabkan dinding gua ni membentuk sesuatu yang beharga untuk kita kaji bersama.


Salam...
Amacam kamu percaya ada hantu?
Hantu ini dikatakan roh2 manusia yang tak tenang sebab ada sesuatu hajat yang tak kesampaian masa hidupnya. Jadi roh2 akan berkeliaran kat sekililing orang yang dikenalinya untuk bagi 'hint' atau petunjuk...macam dalam citer 'the shutter' tue...
aku kurang percaya dengan hantu ini tapi kalau jin aku percaya r...
Sekarang ni aku sudah tidak takut hantu kerana....

1) Berjalan terhuyung-hayang kat tengah3 jalan dengan pakaian yang selekeh, rambut berserabai, bau tak yah cakap...dah mengalahkan bau kemenyan. Kalau hantu tengok mesti hantu tu sedey gile sampai sanggup letak status sebagai hantu terseram kat alam ni..
ini adalah peminum3 arak yang tidak sedarkan diri di luar sana yang perangai dah mengalahkan hantu yang tinggal di Malaysia...

2) Yang nie cantik. Rambut panjang mengurai dengan badan ala2 angelina jolie..tapi bila bercakap suara garau. Seram giler!! rasa nak tercabut je jantung hati hantu3 sekalian.. ini adalah nyah3 yang ada kat luar sana..banyak kali gak aku terserempak dengan species2 ini.
memang menakutkan lagi2 kalu yang terlebih berani main raba2...memang mengalahkan hantu sebab kalau hantu dia sergah je kot...

3) Yang nie species hantu mane pon aku tak tau...suka sangat port yang gelap2. tapi confirm mesti berdua. Kalu jumpa, mesti terkejut beruk!! sebab 'first time' jumpa hantu tak pakai baju. Setahu aku, pocong,ponti dan bagai semuanya menutup aurat tapi yang ini satu helai benang pon tak nampak. Ni la jadi bila pasangan2 'couple' dah mula naik 'sheikh'...Confirm hilang 'job' hantu2 kat malaysia ni.

Inilah sebabnya aku dah tak takut hantu lagi..Insyallah kalau aku jumpa hantu yang sebetulnya hantu aku boleh sembang2...siap tanya asal usul pastu boleh main tepuk2 lagi..

***********
Sekarang ini tengah best melayan lagu baru meet uncle hussein yang bertajuk putihnya lukisan..
dalam lagu ini banyak pengajaran dan moral yang kita boleh ambil...kalu ada masa buleh dengar lagu ini..download je kat mana2 kamu suka tapi kalau aku aku download kat sini...kena sign up tapi jangan risau pasal free je..
ok...
adios..
salam...


nota: kepada miss karipap..video tue next post aku letak...huk3

Ulasan

Blog Eazy Izzuddin berkata…
huhu
kdg2 pon taku juge anto..
xD
Haha.. Kalo rasa2 nk sembang dgn antu.. Jgn solo jek.. Ajak laa skali.. Heehee.. =p

Antu2 yg seperti anda stated di atas tu, tu bkn hantu da namanya.. Hantu tu lg better dr dorang.. Haha.. =p
joegrimjow berkata…
hantu takot kay aku
lalalala
Kapten Luffy berkata…
abang aku bunuh hantu ;p
Milimilo berkata…
aku rasa lelaki adalah spesis yg lebih mnakotkan dr hantu..huhu..tp spesis tertentu jela.tp aku takot jin sbb die bole masok bdn manusia..
Tanpa Nama berkata…
salam
hurm..sy seorg yg penakut tp suka sgt tgok horror movie.
Qib berkata…
pcaye222 dowwhh
Azuan berkata…
hantu pon takut aku...
suka sangat citer horror kalau tgk ramai3 r...huk3
norMAzuan MUstafa berkata…
salam

takot untuk allah, gentar pada makhluk....ptt la x tkot kat hantu...huhuhu...

tq follow my blog
Azuan berkata…
betul tu betul..hik3
izzahfarhana berkata…
haa betulla azuan cm kmben bri2.eh bukan azuan kmben tapi dinding tu ha cm terukir kmben bri2 =p
abangfaizul berkata…
janganla berlagak bro... hiks... gurau je...
Tanpa Nama berkata…
The word of honour.