Alternatif untuk Penggemar Madu dengan Madu Stick

Madu merupakan makanan yang sangat bagus untuk diamalkan, dan ianya sangat payah untuk diperolehi di kebanyakkan tempat. Jadi Madu Stick merupakan alternatif yang dikeluarkan oleh pengusaha produk untuk memudahkan anda menikmati madu.

beli madu online
Madu Stick - Alternatif mudah makan madu

Pengenalan Madu Stick

MaduStick menggunakan madu asli lebah ternak [bukan madu hutan] yang diimport khas dari Indonesia dan madu ini dikategorikan sebagai madu Polyflora. Madu Polyflora adalan campuran beberapa jenis madu dari tumbuh-tumbuhan. 

MaduStick ini mudah dibawa, boleh digunakan bersama makanan harian anda dan sesuai untuk semua peringkat umur. Penggunaan madu juga lebih digalakkan daripada penggunaan gula. Banyak kelebihan yang kita akan dapat dengan makan madu ini antaranya adalah memberi tenaga, menguatkan daya ingatan, melunakkan suara dan mengurangkan batuk selsema.

Ciri-Ciri Madu Stick

Setiap batang madustick adalah bersamaan 8 gram. MaduStick telag mendapat pengiktirafan daripada International Forest Honey Association dan dijamin halal [100% produk bumiputra muslim].

Harga Madu Stick 

RM30 (30 batang satu peket) - Semenanjung Malaysia
RM33 (30 batang satu peket) - Sabah Sarawak
RM90 (100 batang satu peket) - Semenanjung Malaysia
RM93 (100 batang satu peket) - Sabah Sarawak
RM650 (1000 batang) - sesuai untuk majlis korporat, majlis perkahwinan dan lain-lain.

# Harga postage [Belian madu online].

1. Pembelian madu stick 1 pek (30 stick) = RM 6 (SM) / RM 10 (SS) ( Kos Penghantaran ) manakala pembelian 3 pek dan ke atas penghantaran percuma.
2. Pembelian madu stick 1 pek (100 stick) = RM 9 / RM 15 ( Kos Penghantaran ) manakala pembelian 3 pek dan ke atas penghantaran percuma.
3. Kos Penghantaran untuk 1000 stick adalah RM50 (Semenanjung) RM100 (Sabah Sarawak).

Sila contact aku directly [01132906412] kalau berminat nak order atau pertanyaan lanjut.

Ulasan