Jozan Nabil Boboi Hariz Iskandar Dalam Lawak Ke Der!!

salam. ramai duduk memperkatakan tentang teater lawak ke der semasa dipersembahkan di istana budaya baru ni. ada jugak yang ditayangkan di astro barangkali, aku download dan layan di laptop aje. memang terbaik! Nabil sebagai pengacara memang menghiburkan dengan pembukaan membawakan lagu i sexy and i know it dalam versi yang diubahsuai ke bahasa melayu dan bersesuaian dengan persembahan kali ni.

Jozan memang tak perlu nak dipertikaikan lagi dengan watak ah chai dan mail lambung dari zaman sekolah sehingga bagaiman diorang boleh terjebak dalam dunia gengster, boboi dengan gaya harun salim bachik yang macam najwa latif dengan afdlin shauki yang macam-macam idea tak leh blah. watak tin mun dan tin sardin pun best! tapi yang paling aku respek adalah hariz iskandar. First time tengok hariz iskandar, stand up comedy yang sangat lama tapi sangat kelakar. tak leh tahan aku gelak tang CSI Malaysia. memang genius!

Nabil

Boboi

Jozan

Hariz Iskandar

lawak jozan yang paling menarik aku rasa :

X - Y = Y jatuh, Y mintak tolong, Y takde member nak tolong = X2

bodoh gila kot! Zizan pun explain bukan main. hahaa.


aku rasa cam ada lagi, sebab tak nampak pun osbon!
assalamualaikum.


Ulasan