Download : Due Date 2010

  • salam. baru menghabiskan satu filem yang bergenre comedy tambah road trip. cerita secara keseluruhannya memang tak berapa tapi ada banyak scene yang sangat-sangat kelakar dan ada scene-scene yang macam tak patut tapi ditambah bagi nak jadikan cerita nie kelakar. layan aje lah. tapi yang best ada satu scene di grand canyon, owh sangat-sangat lawa tempat tue. aku teringin nak pi sana. wakaka.

scene kat grand canyon! 

  • Dilakonkan oleh dua orang superstar hollywood Robert Downey Jr dan Zach Galifianakis, kita dibawa mengembara ke Los Angelas apabila dua orang ni tak dibenarkan untuk menaiki flight lagi setelah terlibat dengan satu insiden. dalam perjalanan ni, macam-macam insiden yang berlaku yang mampu buat korang tergelak sakan.


robert downey jr.
  • Robert Downey Jr memang tak menghampakan dalam cerita ni. memang menjadilah dia pegang watak peter nie. Panas baran, cemburu, sentiasa cool memang sepadan dengan mamat ni. aku pernah tengok cerita kiss kiss bang bang, dia ni jugak berlakon dan memang best jugak! Zach Galifianakis memang kurang sedikit dalam citer nie, kalau korang tengok hangover, serius mamat ni lawak gila. tapi still boleh buat korang gelak lagi. hoho. 
  • ok. korang boleh download filem ni dengan link di bawah ; memang terhibur jugak layan filem ni. 


Ulasan