No String Attached

Salam.

Betul3 lupa pasal Instant Cash blogging sempena project alpha season kedua hari ini sebab pagi ada exam, jadi yang dahulu didahulukan. Jangan sampai tak belajar sebab kejar yang sementara aje nie. Kalau ada rezeki RM20 mungkin masih dalam tangan.

Buka je pages Instant Cash blogging tue, tertera tajuk No String Attach yang betul-betul buat aku tiada idea mahu tulis apa. Lepas download gambar yang dibekalkan baru tahu yang tajuk entri nie sebenarnya untuk mempromosikan Wiggy, iaitu portable broadband yang sangat-sangat comel dan mudah digunakan.

Antara yang bestnya pasal wiggy ni ialah :

1. Mudah Alih iaitu mudah untuk dialih atau dibawa kemana-mana sahaja. Jadi tiada masalah le kalau korang nak guna di mana-mana sahaja sebab ianya mudah alih.

2. Line yang lebih stabil. Pasal nie aku tak tahu sangat tetapi korang boleh pastikan yang tempat korang ada coverages atau tidak sebelum nak beli mana-mana broadband termasuklah wiggy nie. kalau korang tak termasuk dalam coverages, buat rugi aje beli~ tak sempat nak menunjuk kat orang kampung, dah malukan diri sendiri haha. Check di sini yang korang dalam coverages atau tak?

3. Tiada wayar bersambung atau seperti tajuk entri ini. Bila guna wiggy ini, tidak memerlukan sebarang kabel atau wayar yang berselirak atau meyemakkan mata memandang. Keadaan ini membuatkan hati riang untuk melayari internet, seterunya mampu membuat entri yang menarik~~ ye3 je.

4. Comel tetapi masih ada ciri-ciri elegen dan bergaya~ Memang nampak 'smart' je wiggy nie. Tengok gambar kalau tak percaya.



memang 'smart' kan.

Aku bukanlah pengguna wiggy nie jadi apa yang aku tulis kebanyakkan yang aku baca dari info orang lain. Jadi kalau nak tahu lebih lanjut boleh korang tanya dengan pengguna Wiggy nie contohnya tuan blog ini dan ini.

Akhir kata,
Project Alpha Season 2 is presented by Adidas Action 3 and supported by P1 and MAS.

Ulasan

Solehah berkata…
good luck la eh..