Kerani Pejabat dan Aku !!

Salam.

Hari ini diadakan satu 'spot check' dari pihak pejabat bagi mengenakan denda kepada pelajar yang membuat kerosakan. Owh salah! 'spot check' nie untuk pastikan bilik dalam keadaan cukup lengkap tanpa sebarang kerosakan, sebab kalau rosak diorang nak baiki. Tapi yang sem lepas punya diorang tak jugak mari baiki haha.

Hari ini jugak aku kena memulangkan 'sesuatu' kepada pihak pejabat. Aku pergi tanpa rasa bersalah, nak pulangkan 'benda nie', aku amik borang untuk diisi dan aku mahu 'blah' sahaja selepas siap isi borang tersebut~kalau boleh la.

Seorang kerani tanpa senyuman menyambut aku yang penuh dengan senyuman~ ye3 je!!

kerani : yup! wassup! ada apa?
aku : nak pulangkan balik 'barang nie'.
kerani : dah bayar?
aku : sudah. semalam dekat mr. xxxx.
kerani : ok. boleh tahu nama dengan no.bilik?
aku : bla3~~bagi jawapan yang sepatutnya.
kerani : owh! nie belum bayar lagi nie. Yang sebelum nie pun tak bayar lagi.
aku : lalalala~~ buat tak tahu dan terus blah tanpa sebarang penjelasan wakaka~~

Owh! Aku tipu je. Tak perlu diperjelaskan dengan lebih lanjut! Yang penting berakhir dengan aman tanpa sebarang kerugian di kedua-dua belah pihak~ Ayat nak poyo je lebih haha.

p/s : mahu layan LOST~
Salam.

Ulasan

Unknown berkata…
salam~

hehehe... kalo sy jd kerani tu, sure sy "hangin" aje... :p
tpkan at least, kita dah pulangkan barang tu.. btl tak?? :)
baincardin berkata…
Jom selamatkan harimau! ^_^
myQza berkata…
ha ha ha ha..

bat2 lupa hutang ek?/
ekekekkeke
sharamli berkata…
ingatkan blah macam tu je
zhrhtoodem berkata…
ko pinjam kunci bilik ka?
chokio_nia berkata…
lawa tak kerani tu??haha
green berkata…
selamba je..
hari ni hr kau...
uhuhu ;)