Keluargaku Terbaik!!

Salam.

Baru layan citer lakonan Megan Fox, Jennifers Body. Download Sini.
Nak layan blog lawak bodoh+bangang. Klik sini

ingat nak letak gambar family tapi takde la pulak yang sesuai hoho.

Bulan 11 dah pun 5 hari berlalu, Bulan 11 memang best sebab dalam family aku ada tiga orang yang dilahirkan dalam bulan 11. Akak aku yang ke-5, abang aku yang pertama dan aku hoho.

Satu lagi bulan yang best dalam keluarga aku ialah bulan 7 sebab ada 4 orang ahli keluarga aku yang lahir pada bulan tu. Kakak aku yang ke-2,3 dan 4 serta abang aku yang ke-2.

Kakak sulung aku lahir bulan 8 dan adik bongsu aku lahir bulan 6. Pandai mak dan arwah ayah aku rancang yea.

Cukup lengkap 9 orang adik beradik!! Adik beradik yang bagi aku sangat rapat antara satu sama lain sebab perbezaan umur antara adik bongsu aku dengan kakak sulung hanya 11 tahun. Ramai orang tak percaya bila aku cakap yang mak aku ada 9 orang anak dalam 11 tahun.

Mungkin sebab masa tu belum ada ubat perancang keluarga macam yang akak2 aku gunakan sekarang hehe.

p/s : tak puas hati, sepatutnya aku anak bongsu tetiba je adik aku muncul hoho. best ke jadi anak bongsu ni ekeke.

Salam.

Ulasan

chah~ berkata…
smalam mau tgk jenifer's body. tp full house. x jadi..
wah.. adik beradik yg ramai.. best kn rmai adik bradik ni.. huhu
HANNA berkata…
jeninifer's body xbestt!!er..he,sbb bru jek habis tgok..sy ank bgsu!=p
AziraOmar berkata…
jap3~~ bape hb eh burfday?? o_0??
joegrimjow berkata…
ada link doload ni best ni
;)
sharamli berkata…
0it..da jdik mcm kawan2 kn...sgt rapat jrk um0...

best2 jadik anak b0ngsu..ha3
green berkata…
ak nak jd anak bongsu..
skali dpt 4 adik daa..
heheh
khasyikelvin_ berkata…
anak bongsu....
sangat best!
zhrhtoodem berkata…
hahaahaha
aku anak perempuan bongsu
BEST!
kira bongsu jugak lah
hahahhaahha
SiLv3R berkata…
Saran: try check balik.. akak ke-5 lahir 2 kali ke?? bln Julai n Nov?? confuse.. huhu
Sy pun anak bongsu.. best woo..:P
kawie2020 berkata…
tak best ar anak bongsu.. anak no2 lg best... hehehehehe...
hisham berkata…
fuh!!! ramainye adik bradik...leh wat psukan bola...
Tanpa Nama berkata…
ko nak 9 anak gak?
hehe
zaiMi berkata…
mak aku plak melahirkan 5 org anak dalam masa 6 tahun.. '84, '85, '86, '88, '89.. hebat x? :p
mamai berkata…
ya pakcik dulu ingat pakcik yang bunsu tapi tak sampai dua tahun dah dapat adik
imHepPie berkata…
bulan 3 la besh..sbb aku lahir bln 3..

anak bongsu xbesh siyes..sbb aku bukan ank bongsu
Taufik Jusoh berkata…
hoho sama la kite bln 11.
brp hb bday ko?
pudding pie berkata…
jeles..jeles..
nak siblings ramai gak!!!
huhuhu
[z@ck] berkata…
jd yg bongsu x best in terms of kebebasan..
kena kongkong..
ehehe..memandai je ak
chokio_nia berkata…
tak bes..abg2 ske buli..huu
norMAzuan MUstafa berkata…
i pon bln 7 gak, kim slm sdara yg sbaya ek, trutama girl.....hahaha.....

slmt hri lhir cik azuan
LuVidA^^ berkata…
jenifer body best. da tgk 2x. mau donlod lak la..hee
Belog Cik Peanut berkata…
yeah..best ada adik beradik ramai
seronok
peanut dulu pun dah perasaan peanut bongsu
tapi tup2 lepas tujuh tahun kuar gak adik
tapi peanut still a dik bongsu perempuan..
:D