My Name Is Khan... I'm Not A Terrorist !!

Salam.

Dah lama tak layan citer hindustan a.k.a bollywood. Nie pun sebab member aku kata best, jadi aku download dan layan aje la huhuu. Akibatnya, citer nie memang mantap tapi kadang-kadang aku tak faham sebab sarikata tak berapa bagus haha.

SRK dan Kajol memang sentiasa menjadi.

Blogger pun ada yang hantu hindustan nie, pergi ke blog saudari farhana yang riang gembira. SRK tue pakwe 'rahsia' dia haha. Tak pun masuk blog saudara Hans, siap ada kisah dia bersama Preity Zienta lagi.

p/s : My Name Is Azuan...I'm Not A Terrorist...




Ulasan

green berkata…
aku pun ade..dah ade yg downloiad..tp subtitle tak de..
tak phm ak ckp tamil ke hindi ke..
Anisa berkata…
heee
minat sama shah rukh khan
:)
Nazz@Purple berkata…
serius..dah lame giler xlayan cite hindustan..oo best eh cite..tergerak nak tgk..
myQza berkata…
x pernah tgk industan kat wayang!
Ehem ehem.. Kalau rahsia awat bagi tau kat sini.. Adehhhh.. ;p

Eh.. Bukan muka ko mcm shah rukh khan kan? Ahaks.. ;p
SiLv3R berkata…
cite ni memang best.. suke2! ;)
sapphire blossom berkata…
nnti email aku citer ni~ haha
Aus MeLankoLik berkata…
hahahak,
asal azuan
kau nak jadi terrorist sambilan ke . hahahak .
Tanpa Nama berkata…
agak lame dah tak tgk hindustan...kalau blk umh selalu jd peneman abh tgk cite tu.hahahhaa
masturah mj berkata…
salam, aku pnh tgk ctr ni,downloadenye..membr bgi,alih2..nk dkt2 ending bleh plk..sngkut..aduss...ksudahnya smpi skrg x tau...ending die..heheheh