Johor! Benut! Kluang!

salam. memang malas benar semenjak dua ni. malas nak menaip dan memikirkan apa yang nak ditaip. jadi tak updatelah blog ni dalam satu jangka masa yang panjang.

Hari selasa lepas, aku ada pergi ke Benut, Pontian Johor sekali lagi untuk projek membaikpulih jeti yang roboh. Jauh betul Benut ni dari Bangi. Dalam 3 jam setengah jugak. First time aku pergi bulan lepas, yang tu pergi tidur di sana satu malam. Hotel pontian boleh tahan jugak Yang kali ni, balik hari. Paling best kalau turun site semestinya makan orang belanja. hahaa.

Dalam perjalanan pulang tu singgah satu kedai makan durian Johor. merasanya jugak makan durian banyak-banyak tahun ni, dah lama rasanya tak makan durian banyak ni. Memang betul cakap orang durian ni raja buah. sedap sampai menjilat jari. kfc pun kalah!! 

Kat johor jugak ada satu tempat spesial dengan kefemesan satu watak kartun yang diberi nama Kluang Man. Memang spesel gila kot. seingatkan aku, Kluang Man ni adiwira pertama tanah air negara. hahaa. Hospital tampoi! inspektor sahab! siapa yang boleh lupa? masa budak-budak semangat tengok macam tengok Transformer di pawagam 3D tu.    

ok. motif entri ni ; jom lawat johor!!
penutup entri : video intro Kluang Man.






terbaiklah kluang man!

Ulasan

MizzTina berkata…
tumpang..nk balik kg.. hehe
Qaseh Suhaida berkata…
kluang man mmg xboleh lupa..tiap2 ptg mesti ada depan tv.
JHaZ KiTaRo berkata…
salam kenal.. rajin2, jemput singgah ke blog hamba kalau nak baca pengalaman hamba mengembara ke 46 buah negara.. :)
matakail berkata…
BW - Jom ikut kami ke lubuk www.pancingarateam.blogspot.com ..tq
Tanpa Nama berkata…
haha
masa katun keluang man br tau ada kelawar dipanggil keluang