GENGBLOGGER - WE LOVE BLOGGING!

Salam.

Baru-baru ini aku masuk satu komuniti blogger Malaysia yang diberi nama Gengblogger. Saje cuba-cuba tengok ada apa dalam komuniti tu.



Bagi aku ciri yang paling menarik perhatian ialah bahagian ping blog tu. Sebab korang boleh naikkan trafik dengan kunjungan pelawat gengblogger tu. Kiranya makin ramai blogger yang join, makin ramai la kemungkinan pengunjung blog. Jadi mari la pakat-pakat join ramai2.

Bukan susah senang je pun. Tak sampai seminit kot nak daftar huhu. Dia punya admin pun bagus! Mesra pelanggan gitu hihi..

Sekarang ni, aku cuba join satu pertandingan dalam gengblogger ini iaitu Pertandingan Mencipta Tagline untuk Gengblogger dan aku pilih 'WE LOVE BLOGGING' sebab aku suka la tagline tu haha.

Jom join Gengblogger-we love blogging.

Notakaki : Liverpool kalah lagi cam siot je!!

Salam.

Ulasan

Admin berkata…
hmm kna try neh..=)

huhu sabar2 wak, nnt2 mnang la tuu..=D
kawie2020 berkata…
isk..isk.. rafael tu buang jerk.. buat liverpool makin teruk.. buat fan leverpool asyik kene sindir jer... hehehehehe...

majulah sukan malaysia..
chentaMAYA berkata…
hee~
nak masok sane gak~
jengok2!~
sharamli berkata…
0k..nnt 0rg try j0in....
Tanpa Nama berkata…
aku pon join gak bende ni haha..
follow faezblogger,sebab faezblogger dah follow u sebentar tadi..:)

TIP DAN TRIK BLOGGER
Blog Eazy Izzuddin berkata…
wah!
macam menarik nih...
=D

btw
Vote For Me

http://www.broframestone.com/2009/12/bfundi-bloggers-dengan-broframestone/

Thanks so much
hehe
xD
Jard The Great berkata…
hehe.. thanks for the info.. nk terus join ar..
Azuan.. Ko niii. Sajek jek kan nak sehati sejiwa ngan aku join geng blogger.. Ahaks.. Jgn berfoya-foya di sane lak.. ;p
Huda Luna berkata…
nk g jenguk gak la =)


sokong liverpool ye..
=)
joegrimjow berkata…
ok
tgah klik untuk join
piNky LuCiA berkata…
waaa..macm interesting je.. =D
Seroja Jingga berkata…
frust liverpool kalah!
Puteri berkata…
kte geng-blok hostel..
he.he
myQza berkata…
kira promosi jugalah ni yek? he he he

Insya Allah nanti aku klik
RABUN berkata…
macam menarik untuk dijoint!


Buang saja benitez abis citer he he


http://rabunmerah.blogspot.com/
RABUN berkata…
macam menarik untuk dijoint!


Buang saja benitez abis citer he he


http://rabunmerah.blogspot.com/
chokio_nia berkata…
go2 arsenal..eh..aku nak g tgk forum tu jap..
zella y berkata…
man u pun kalah...
mcm hampeh!
ezzati berkata…
aku dh join..hehe :)
Qib berkata…
nak joiiiinn.,
i m a bloggerrrrr