Performance Gel Untuk Suami - 4 Sebab Menggunakan Gambir Emas

Gambir Emas Performance Gel.

Gambir Emas merupakan satu produk yang digunakan oleh para suami dalam menambah keintiman dengan si isteri. Produk Gambir Emas ini tidak panas, tidak kebas, tidak melekit, tidak berlendir dan membantu melancarkan perjalanan darah. 4 kelebihan penggunaan Gambir Emas ini adalah;

1] Dihasilkan daripada Bahan Organik

100% menggunakan bahan organik yang terdiri daripada Gambir Sarawak, Habbatus Sauda, Lintah, Minyak Zaitun, Tongkat Ali dan Gamat. Semua bahan ini mempunyai kebaikkan setiap satu darinya dan ianya dari sumber bahan organik tanpa campuran bahan kimia. Ini turut dapat mengelakkan dari kesan jangka panjang.

2] Kelulusan KKM dan GMP

Kedua syarat kelulusan oleh dua badan ini sangat penting kerana ianya menunjukkan Gambir Emas ini telah mencapai standard yang ditetapkan oleh kedua pihak. Untuk kelulusan KKM [Kementerian Kesihatan Malaysia], boleh check di laman web NPRA Malaysia. No pendaftaran produk Gambir Emas adalah : NOT170301566K, NOT170301565K.

GMP atau Good Manufacturing Practice merupakan istilah yang diperakui di seluruh dunia untuk mengawal kualiti sesuatu produk yang dihasilkan. 

3] Kesan Penggunaan Gambir Emas
  • Mengatasi masalah kurang keyakinan.
  • Mengeratkan hubungan suami isteri.
  • Membahagiakan pasangan masing-masing.
  • Mengatasi masalah pancut terlalu awal.
  • Meningkatkan daya kejantanan seorang lelaki.
  • Menambah keinginan untuk bersama pasangan.
4] Testimoni Pengguna






Cara Untuk Membuat Pesanan Gambir Emas

Boleh terus hubungi atau whatsapp : 011-2543 0711 [Azim]

Ulasan