Justice League Part 1 Poster Dengan Watak Aquaman, The Flash dan Cyborg

jusctice league poster
Justice League Part 1 film
Selepas menonton filem Superman Vs Batman; Dawn of the Justice, mesti tahu yang cerita tu mesti ada sambungnya. DC Films ni lain sedikit pendekatan yang diambil berbanding Marvel apabila diorang buat filem Justice League first and baru dikeluarkan filem solo setiap watak. Contoh; Filem solo Aquaman dah pun di war-war kan untutk tayangan tahun 2018. 

Berbalik kepada filem Justice League part 1, ianya adalah sambungan kepada filem Superman Vs Batman di mana Bruce Wayne (Batman) dan Puteri Diana (Wonder Women) mengumpulkan superhero-superhero untuk melawan kuasa jahat. Superhero itu adalah Arthur Curry (Aquaman) Lakonan Jason Momoa, Barry Ellen (The Flash) lakonan Ezra Miller dan Victor Stone (Cyborg) lakonan Ray Fisher.

Dan semestinya Henry Cavill akan kembali semula sebagai Clark Kent aka Superman.

Justice League Part 1 Movie akan ditayangkan pada bulan 11 tahun hadapan (Setahun lebih lagi!). Filem ini diarahkan oleh pengerah sama untuk Superman Vs Batman iaitu Zack Synder dan berdasar tulisan skrip oleh Chris Terrio. Sekuel filem ini iaitu Justice League Part 2 akan ditayangkan pada bulan Jun 2019. 

jason momoa zack synder
Jason Momoa sebagai Aquaman bersama pengarah filem Justice League Zack Synder di set pengembaraan.

Ulasan