The Darkest Hour Movie



menonton wayang the darkest hour ni pada sabtu lepas dengan housemate yang lain. Macam biasa wayang omputeh yang jadi pilihan, ada jugak bunyi-bunyi untuk menonton papa i love you tapi ditentang habis-habisan. kahkah! ok. jalan cerita the darkest hour ni mengisahkan beberapa orang survivor yang terselamat dari serangan makhluk asing yang datang untuk mengambil sumber mineral bumi. plot cerita bunyi menarik tapi kebanyakkan aksi adalah aksi hero dan heroin dikejar makhluk asing. 

pelik apabila di awal scene hero dan kawannya berjaya bersembunyi di bawah kereta polis dari dikesan oleh alien, tapi kemudian banyak kereta tersadai tak digunakan sebagai shield diorang. Diorang pilih berlari  di kawasan terbuka yang senang sangat diperhatikan oleh alien!

tapi ada jugak yang menarik, terutama alien yang digambarkan halimunan. memang buat kita rasa nak tahu bagaimana bentuk dan rupa alien tersebut! boleh tahan jugak CGI dalam wayang ni. apapun, boleh layanlah jugak cerita ni tapi serius rasa agak rugi menonton di panggung, mungkin menonton wayang papa i love you adalah lebih baik. hehe. assalamualaikum.

Ulasan

Betul tu.. Mungkin layan Papa I Love You lagi baik.. Janganlah ditentang habis-habisan.. Kesian kawan yang cadangkan tu.. :p
Qib berkata…
em.. macam skyline.. ke.. cam boringggggjeeeeeeeeeeeeeeee