Anime : The New Prince Of Tennis

High School Tennis Player

Echizen Ryoma
Salam. aku bukanlah pembaca tegar manga prince of tennis dan aku tak pernah pulak tengok anime nya yang sebelum ni. yang episodnya mencecah beratus-ratus episod. tapi bila keluar siri baru the new prince of tennis, aku cuba layan episod pertama, dan hasilnya aku rasa aku akan terus menonton anime ni ke episod yang seterusnya.

Memang dapat lihat yang grafiknya sangat baik kalau bandingkan dengan banyak anime lain, suka cara pengenalan kepada watak-watak dalam episod satu ni. walau aku tak pernah tengok the prince of tennis sebelum ni tapi aku tahu kekuatan dan skill kebanyakkan player dalam citer ni. Watak utama, echizen ryoma still dengan sikap angkuh dan berlagaknya, memang berlainan dengan kebanyakkan anime sukan yang selalu watak utama kena buli atau langsung tak tahu mengenai sukan tersebut macam anime hajime no ippo dan eye sheild 21.

Kali ni, pelajar-pelajar menengah tinggi dipilih untuk menyertai kem latihan yang membolehkan diorang mewakili jepun, di sini satu sistem yang membolehkan diorang bertanding sesama sendiri dan menaiki level sehingga ke level tertinggi disediakan. 

ok. baru je keluar episod satu anime ni, tapi nampak macam boleh layan. harap la. ok. chow. assalamualaikum. 

Ulasan

amirahyusoff berkata…
Ryoma hensem la XD
Kirannya The New Prince Of Tennis ni sambungan yang sebelum ni lah ^^

p/s:nak suruhlah my abang download la pasni ^^
Azuan berkata…
amirahyusoff : nmpk cam sambungan je....
anati_riyoma berkata…
oh ad smbungan ke? hehehe bgs2
Qib berkata…
da lame da ak tinggal anime bagai ni. tsk
wah! ada sambungan erk? nk tgk lhaa.. ryoma hensem lhaa! lame betul x tgk citer nie.. yeah!!