SenyumanMu!!

Salam.

Aku jumpa seseorang hari nie. Perjumpaan yang tak ku sangka2!!


Dia seorang gadis!
Yang begitu sempurna. Cantik wajahnya secantik pakaian yang menutup keseluruhan auratnya. Matanya hening selalu memandang dengan manja sekali. Suaranya yang gemersik ibarat siti Nurhaliza menyanyikan lagu Cindai!

Aku pandang dia...Dia pandang aku semula.
Aku jeling manja ke arahnya...dia jeling manja balik ke arahku.
Aku senyum..dia pun tersenyum...



Senyumlah wahai manusia!!

Senyumanmu mungkin memberi harapan dan kebahagiaan kepada orang lain!!
Senyumanmu mungkin membawa kepada tali persahabatan yang baru!!

Salam.

notakaki: kalau ko tak suka tengok orang muram. begitu jua aku..

Ulasan

Dearie Pearls berkata…
Dear Azuan..
senyum seindah suria..

senyumlah jika kamu mengingini dia senyum kepadamu..

terus senyum.. :)
Tanpa Nama berkata…
waa.pertemuaan penuh makne hehee..

smiles always ea peace !!!!
ayinn berkata…
haha,..

senyum2lah selalu,..

tp jgn senyum xtentu hala..

nanti org ingat '....'
ekeekeek
joegrimjow berkata…
xley tgok pon utube tu...

sapa2?
share la
:) ....
=) ..
Senyumlah..senyumlah..ahai cik mek molek...hihihi

Senyum kan sedekah ...klau tak de harta nak sedekah, sedekahkan lah senyuman
kawie2020 berkata…
Senyum seindah suria
Yang membawa cahya
Senyumlah dari hati
Duniamu berseri

Senyum umpama titian
Dalam kehidupan
Kau tersenyum ku tersenyum
Kemesraan menguntum

Senyum... kepada semua
Senyumanmu amatlah berharga
Senyum... membahagiakan
Dengan senyuman terjalinlah
Ikatan...
IkanMasin90(IM90) berkata…
senyum senyum
huahua...
sampai lebaammm
wakakaka..
Ibu Ammar berkata…
selalu org akan senyum depan kamera je,

bila nak snap gambo..

1,2,3 Senyuumm..

(ada budak umo 3thn panggil kamera 'anyuumm')

pandai.pandai
[z@ck] berkata…
suddenly teringt lagu cek mek molek..
da song we used to play for hari guru celebration back in 2006
unrestmind berkata…
kite senyum pada makhluk dibumi,mahkluk dilangit akan senyum pd kite...amin
Tanpa Nama berkata…
senyum itu satu terapi utk kita dn org lain


so,
senyumlah!!!

mcm raihan.

hehehhehe
mamai berkata…
aku juga sedang tersenyum tika ini
myQza berkata…
ko jumpa sapa?? minachi jual bunga ke?
imHepPie berkata…
mesti mata ko x berkedip kan tgk beliau..
sharamli berkata…
jmp ku kn..kn..kn..
::yNa_puRple:: berkata…
aku pun suke sngat senyum..hehe (sambil smyum) ;P aku suke senyum kat gurd yg jge gate UM haha dan ha
pudding pie berkata…
senyum sokmo okay!!!
sangat suka tersenyum~
menambah rasa bahagia dalam hati~
Tanpa Nama berkata…
awek selalu senyum memang cute
farah berkata…
senyum itu satu sedekah.

:)
Nyetok berkata…
Kalo senyum kambing jer =D
Azuan berkata…
senyum nampak comei hoho
Tanpa Nama berkata…
salam,
wah wah betul2 lepas ni aku rajin senyum eh..
kt laki xleh la...xtau nape..laen la kalu dye da tego atau da berborak..cemane ni azuan??
CuTeMiUt78 berkata…
wah,, kira pertemuan yg bermakna tu..
senyum la seindah sinaran pagi.. :D