Road Trip With My Broadband!!

Salam.

Seorang 'mamat' yang tidak aku kenali dan harapan aku mukanya ada iras-iras Aoran Azizi sedang menyanyi a.k.a memekak lagu 'Kau Ilhamku' dari Mambai. Suara datangnya dari bilik atas~ nasib baik suara ko ada iras-iras Dayang Nurfaizah wakaka.

Owh tajuk entri untuk Instant Cash Blogging minggu ini ialah Road Trip With Broadband. Minggu lepas punya RM20 sudah masuk akaun. Terima kasih~

Bila sebut pasal 'Road Trip' memang perkara biasa bagi aku, lagi-lagi sejak amik kos geologi nie memang setiap semester akan ada 'Field Work' yang memerlukan kami turun untuk membuat kajian di kawasan yang telah dipilih oleh Prof. Jadi sebelum pergi perlu pastikan beberapa perkara:
  1. Pakaian yang dibawa mestilah cukup bilangan dengan masa trip tersebut. Kalau dah pergi seminggu, bawak pakaian untuk semingggu atau korang kena cari alternatif untuk basuh pakaian. Kalau aku, memang aku bajet cukup cukup untuk seminggu sebab selalunya memang penat dan malas untuk basuh baju.
  2. Selain alat untuk penjagaan diri macam berus gigi, sabun, syampu dan sebagainya. Kalau korang pasti duduk hotel tak payah le dibawa sabun dengan syampu tue~ buat berat je hehe.
  3. Tahu jalan yang dituju. Jangan yang sepatutnya ke timur, tapi korang dah sampai barat. Jadi kena buat persiapan awal supaya senang nak sampai ke destinasi.
Ok. Back to the tajuk entri, mengenai broadband. Oleh sebab aku nie masih tiada broadband dan berhajat untuk memiliki satu , mungkin yang ini sebab ramai bloggers menulis dan memuji prestasi broadband nie.

Kalau ada broadband bolehlah buat live blogging kan huhuu.



Ini pulak video untuk Project Alpha Episod 8-10

Episod 8








Episod 9








Episod 10






Akhir kata dari aku :

Project Alpha Season 2 is presented by Adidas Action 3 and supported by P1 and MAS

Ulasan

Anisa berkata…
heee
wiggy mmg bagus dn ngeetopp
nara berkata…
asal ak x dpt 20hnggt tu??
plng awal gak kot yg join..
waa x aci
Kirimkan salam untuk aaron azizi.. ;p