Mesej Lawak !!

Salam.

Ini merupakan antara mesej-mesej lawak yang pernah aku dapat. Kebanyakkan kalau benda-benda camnie memang aku simpan dan kalau ada terlebih kredit atau terlebih rajin, aku forward ke member-member aku yang lain. Ada satu kali member aku memang terkena habis siap call aku nak confirmkan mesej aku tue haha. Mesej tue macam nie:

Salam, wei ada berita tak baik pasal ko kat tempat aku sekarang. Teruk jugak ko nie rupenya hehe...
......
....
.. ( nie maksudnya mesej seterusnya adalah sangat jauh dengan mesej atas )

Laen kali baca mesej sampai habis!! haha.
Ada banyak lagi tetapi tapi kebanyakkannya yang lawak3 yang diforwardkan dari seorang manusia ke manusia lain dan akhirnya sampai kepada aku.
Ramai orang lelaki takut kalau-kalau mati pucuk.
Tapi tak takut kalau-kalau mati esok.
SENYUM pada orang tua tanda sayang.
SENYUM pada kanak-kanak tanda kasih.
SENYUM pada kekasih tanda cinta.
SENYUM depan telefon tanda gila,
masih SENYUM lagi... memang sah GILA!
" Manusia jatuh CinTa??Tak heran... "
Kuda makan RuMpuT?? Tak aneh...
MONYET pandai picit Handphone?? HEBAT!!!!
MASIH PICIT??
LUAR BIASA!!!!
"... bila hidupmu dlm kegelapan, "
maka berdoalah; dan
apabila selesai berdoa, jika
kegelapan masih mengelilingimu
maka bayarlah
p/s : Ada banyak lagi..tapi aku ni malas nak taip wakaka.
Salam.

Ulasan

zhrhtoodem berkata…
hhahahahahahaa
mesej yang 1st tuh aku banyak kali kena
adei
nanti gelabah sorang2
sakit hati je
hahahahha
myQza berkata…
suka tang monyet!
Unknown berkata…
salam~

hehehe... sy pun mcm tedi gak.. suka tang yg monyet tu... :)
sharamli berkata…
dah lama k0t xdpt mesej2 camni...zaman sek0lah dulu je..k0 still dpt lagik ke?
peh...memang kanak2..kah3
piNky LuCiA berkata…
tak suka.. hahaha
abangfaizul berkata…
paling nyampah time monyet... siot lar...
hasni berkata…
sm mcm sharamli
da lama xdpt msg 4ward mcm ni
huhu
Henfon ku nak dapat mesej pun payah.. Ape lagi nak dapat mesej lawak2.. Hahaha.. Sadis..